Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej Gmina Nowa Sól zatrudni osobę na stanowisko pracownika socjalnego w tut. OPS.
Kandydat na pracownika socjalnego powinien posiadać wykształcenie jak niżej:
Wymagane wykształcenie na stanowisko pracownika socjalnego:
Pracownikiem socjalnym może być osoba, która spełnia co najmniej jeden z niżej wymienionych warunków:
posiada dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,
ukończyła studia wyższe na kierunku praca socjalna tj. studia wyższe I stopnia (licencjackie o kierunku praca socjalna albo studia wyższe II stopnia (uzupełniające magisterskie) o kierunku praca socjalna,
Ponadto pracownikiem socjalnym może być osoba, która do dnia 31 grudnia 2013r. ukończyła studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków
pedagogika,
pedagogika socjalna,
politologia,
polityka społeczna,
psychologia,
socjologia,
nauki o rodzinie
Uwaga: dotyczy wyłącznie studentów, którzy rozpoczęli realizację wskazanej wyżej specjalności począwszy od dnia 01 października 2008r., a dyplom ukończenia studiów uzyskali w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 grudnia 2013r.
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW do 08.12.2020r.
Bliższych informacji można uzyskać pod telefonem nr 517-633-319
Nowa Sól 24.11.2020